Wikia

Disney infinity Wiki

Elza

Komentarze0
46stron na
tej wiki
Postać
SomeGuy.jpg
Informacje ogólne
imię i nazwisko Elsa
Pseudonim Królowa Lodu
Płeć żeńska
Rasa człowiek
Przyjaciele Olaf, Anna
Wrogowie Hans
Rodzina Anna (siostra)
Dom Arendelle

Elsa - jest główną postacią filmu "Kraina Lodu", stworzonego przez Disney w 2013 roku.

Wystąpienia Edytuj

Postać sprzedawana oddzielnie.

Postać Edytuj

Gdy Elza była jeszcze mała, podczas snu obudziła ją siostra - Anna i razem poszły do pokoju ulepić bałwana. Anna skakała po grudach śniegu które tworzyła Elza. Dziewczyna poślizgnęła się na lodzie i przypadkowo trafiła swoją lodową mocą w czoło Anny. Zrozpaczeni rodzice pojechali do trolli, aby to odwrócić. Król trolli rzekł, żeby Elza ukrywała to że ma moc nawet przed siostrą. Anna wciąż próbowała wyciągnąć choć na chwilę Elzę z pokoju, jednak siostra wciąż nie otwierała drzwi. Gdy siostry były już dojrzałe, rodzice wyjechali na wycieczkę ale niestety ich statek zatonął. Kiedy Elza była dość duża nadeszła koronacja. Anna (która jako młodsza z córek nie miała prawa do tronu) poszła do miasta i prawie utonęła ale uratował ją Hans. Naiwna dziewczyna od razu chciała się z nim ożenić. Poprosili Elzę o błogosławieństwo, ale przezorna dziewczyna odmówiła. Elza wybiegła z pałacu i wdrapała się na lodowy wierch i stworzyła wtedy Lodowy Pałac. Anna zaczeła jej szukać. Po drodze wpadła w kałużę i poszła do sklepu, gdzie spotkała tam chłopaka Christophera, handlującego lodem który chciał kupić: marchewki, hak wspinaczkowy i linę. Lecz nie było go stać. Anna pomyślała że może gdy mu to da to zaprowadzi ją na lodowy wierch. Chłopak się zgodził. Po drodze spotkali bałwana Olafa, którego siostry ulepiły w dzieciństwie. Szli tam, aby zajść do zamku Elsy. Gdy Anna weszła do środka Elza powiedziała że nie wróci. Ze zdziwieniem usłyszała że przez nie w Arendel jest zima. Przypadkiem trafiła lodową drzazgą w serce Anny. Król troll powiedział, że tylko prawdziwa miłość potrafi ją roztopić. Anna i przyjaciele ruszyli do księcia Hansa, ale Hans zostawił ją samą w zamkniętym pokoju. Olaf otworzył drzwi marchewką i zapalił w kominku (i prawie się roztopił). Anna i Olaf uciekli przez okno i ruszyli do Christophera, lecz w drodze zauważyła że Hans próbuje zabić zrozpaczoną Elzę (której powiedział że Anna nie żyje). Anna pobiegła na ratunek Elzie. Udało się ją uratować, lecz kiedy to zrobiła zamieniła się w bryłę lodu. Elza przytuliła się do lodowej Anny. I Olaf zauważył, że Annie przywracają kolory. Obie siostry dalej się przytulały i w całym mieście był już ciepło.

Zdolności Edytuj

Elza może strzelać kulami które na jakiś czas zamrażają przeciwników. Może także atakować lodem i śniegiem.

wygląd Edytuj

  • Elza ma jasno niebieską sukienkę i platynowe blond włosy.

Więcej od Wikii

Losowa wiki